ΣΩΜΑΤΕΙΟ «ΕΜΜΕΛΕΙΑ»

portfolio-08-img-00-slider

Ο αρχιτέκτονας, επέλεξε να διακοσμήσει την αίθουσα αυτή σε νεοκλασικό ρυθμό,λόγω της διαχρονικότητάς του.

Κάθε πλευρά αυτής της αίθουσας έχει τη μοναδικότητά της. Η πλευρά των παραθύρων, του τζακιού, η δυτική πλευρά, αυτήν που αντικρύζει ο επισκέπτης μπαίνοντας στην αίθουσα στο βάθος, με το μεγάλο καθρέφτη στο κέντρο, που πλαισιώνεται εκατέρωθεν με ειδικά διαμορφωμένες κόγχες-εσοχές,που φέρουν στο τελείωμά τους γύψινα κοχύλια. Σ’αυτές, τοποθετήθηκαν δυο κόρες (εκμαγεία του εθνικού αρχαιολογικού μουσείου, Αττικά έργα, που βρέθηκαν δυτικά του Ερεχθείου -Ακρόπολη  Αθηνών- γύρω στο 530π.Χ.). Στον ανατολικό τοίχο, στον υπερυψωμένο χώρο,(όπου είναι τοποθετημένο και το πιάνο), έχει δημιουργηθεί και εκεί μια αντίστοιχη κόγχη, για να περικλείσει το εκμαγείο ενός μαρμάρινου αγάλματος ,μικρού κοριτσιού, αφιερωμένο στη θεά Άρτεμη (βρέθηκε στο ιερό της θεάς στη Βαυρώνα -Αττικής- τέλος του 4ου αιώνα π.Χ.).Τις υπόλοιπες δυο επιφάνειες διακοσμούν  έργα του ζωγράφου Δήμου Γεωργιτζίκη.

portfolio-08-img-10

Στην αίθουσα, έχουν τοποθετηθεί,με έξυπνο τρόπο,τεράστιοι καθρέφτες,για να μεγαλώσουν οπτικά το χώρο,χωρίς όμως να ενοχλούν τους επισκέπτες.
Εντύπωση ,κάνουν οι κίονες, κορινθιακού ρυθμού ,ένθεν και ένθεν στη βόρεια και νότια πλευρά της αίθουσας. Κάτω από τα παράθυρα έχουν τοποθετηθεί και επενδυθεί,τα θερμαντικά σώματα.Σπουδαίο ρόλο στην ολοκλήρωση του έργου έχει η διαμόρφωση της οροφής. Δημιουργήθηκαν ψευδοδοκάρια και φατνώματα που στολίστηκαν με περίτεχνες γύψινες λεπτομέρειες .Το σύνολο φτάνει στην κορύφωσή του με το μεγαλοπρεπές βιτρώ που κοσμεί το κέντρο της οροφής.Όλη αυτή η κατασκευή μπορεί και καλύπει τους αγωγούς του κλιματισμού, την εγκατάσταση της πυρασφάλειας, του συναγερμού και των μεγαφώνων.Όλα έχουν σχεδιαστεί από τον αρχιτέκτονα μέχρι την τελευταία λεπτομέρεια, ενώ με τη συνεχή επίβλεψη του ολοκληρώθηκε το έργο κατά τον καλύτερο τρόπο.